Όλα για το αβοκάντο…

Το αβοκάντο είναι ένα κρεμώδες, λιπαρό φρούτο, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως στην Μεξικάνικη και Λατινική κουζίνα. Είναι θρεπτικά πυκνό, περιέχοντας περίπου 20 βιταμίνες και μέταλλα, ενώ είναι το μόνο φρούτο που είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και χαμηλό σε σάκχαρα. Όπως συμβαίνει και με όλα τα φρούτα, η καθημερινή κατανάλωση προσδίδει πολλά οφέλη στην υγεία, που σχετίζονται  με τα “καλά” λιπαρά που περιέχει, αλλά και με άλλα θρεπτικά συστατικά.

Γνωρίζοντας τις διαταραχές πρόσληψης τροφής

Eating is not optional. Food is not your enemy. The eating disorder is. #edrecovery #anorexiarecovery #eatingdisorders:
Οι διαταραχές σίτισης και πρόσληψης τροφής είναι μία κατηγορία ψυχιατρικών διαταραχών που αποτελούν αντικείμενο έντονου ενδιαφέροντος τα τελευταία χρόνια, λόγω της αυξανόμενης εμφάνισής τους. Κύρια αιτία εμφάνισής τους είναι η εκτεταμένη προβολή ενός αδύνατου προτύπου σώματος από τα Μ.Μ.Ε., αλλά και η αποδοχή αυτού από το κοινό. Άτομα τα οποία πάσχουν από κάποια διαταραχή μπορεί να εμφανίζουν και κάποια άλλη μορφή ψυχικής διαταραχής, όπως κατάθλιψη ή οριακή διαταραχή προσωπικότητας, αλλά μπορεί να εμφανίζεται και ως πρωτογενής διαταραχή.

Matcha: Το νέο superfood;

Μία νέα τάση στο χώρο της διατροφής, που κάνει την εμφάνισή της στο διαδίκτυο, είναι η χρήση του πράσινου τσαγιού μάτσα (matcha). Παρουσιάζεται συχνά ως ένα ιδιαίτερα ευεργετικό τρόφιμο, με πολλαπλά οφέλη για την υγεία, δηλαδή ως ένα ακόμα superfood.
Τι ακριβώς είναι αυτό το matcha και είναι πράγματι ένα superfood;

Η διατροφή του αθλητή

Για τους αθλητές μία σωστή διατροφή είναι απαραίτητη για την κάλυψη των αναγκών του οργανισμού σε θρεπτικά συστατικά, αλλά και για τη βελτιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης. Οι ανάγκες και τα σημεία της διατροφής που θα πρέπει να δοθεί βαρύτητα είναι διαφορετικές από άθλημα σε άθλημα, ανάλογα το φύλο, την ηλικία, τη συχνότητα και την ένταση των προπονήσεων, αλλά και το εξατομικευμένο διαιτολόγιο του κάθε αθλητή.

7 βήματα για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη


Η εγκυμοσύνη είναι καθοριστική περίοδος για την ανάπτυξη του εμβρύου αλλά και για την μετέπειτα ζωή του νεογνού. Βάλτε στόχους για να έχετε μία πλήρη και ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της κύησης έτσι ώστε να αποφύγετε επιπλοκές και συμπτώματα, αλλά και να αναπτυχθεί ομαλά το μωρό σας.
  • Καταναλώστε ποικιλία τροφίμων! Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, ολικής άλεσης προϊόντα, άπαχη πρωτεΐνη και “καλά” λιπαρά, έτσι ώστε να λαμβάνετε όλα τα θρεπτικά που χρειάζεστε.