Δίαιτα χωρίς γλουτένη: Είναι κατάλληλη για μένα;

Τα τελευταία χρόνια διαβάζουμε όλο και περισσότερο για δίαιτες και προϊόντα χωρίς γλουτένη. Ιδιαίτερα δημοφιλής έχει γίνει η δίαιτα αυτή και στις διασημότητες, που συχνά υποστηρίζουν ότι έχασαν βάρος ή βελτίωσαν την υγεία τους βγάζοντας τη γλουτένη από τη διατροφή τους. Είναι, όμως, πράγματι η γλουτένη βλαβερή και ποιοι θα πρέπει να την αποκλείουν από τη δίαιτά τους;

Βιολογικά τρόφιμα: Αξίζουν το κόστος;

Ένα ιδιαίτερα αμφιλεγόμενο ζήτημα που απασχολεί την επιστημονική κοινότητα του χώρου των τροφίμων και τους καταναλωτές είναι εκείνο των βιολογικών τροφίμων. Ως βιολογικά προϊόντα θεωρούνται εκείνα που έχουν παραχθεί με μεθόδους που ενσωματώνουν πολιτιστικές, βιολογικές και μηχανικές πρακτικές οι οποίες ευνοούν την ανακύκλωση πόρων, προωθούν την οικολογική ισορροπία και συντηρούν την βιοποικιλότητα. Για να θεωρηθεί ένα προϊόν βιολογικό θα πρέπει να φέρει πιστοποίηση από εγκεκριμένους φορείς που θεσμοθετούνται από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων. Το ερώτημα που τίθεται σχετικά με τα βιολογικά τρόφιμα είναι το αν υπερέχουν των συμβατικών και αν αξίζουν το υψηλότερο κόστος.

10 Υγιεινά σνακ για το σχολείο

Ανησυχείτε για τη διατροφή του παιδιού σας και φροντίζετε όσο είναι εντός σπιτιού να ακολουθεί μία ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο, είναι δύσκολο να ελέγξετε το τι καταναλώνει τις ώρες που λείπει από το σπίτι και ιδιαίτερα στο σχολείο. Είναι γεγονός, άλλωστε, ότι τα κυλικεία στα ελληνικά σχολεία δεν παρέχουν ιδιαίτερα υγιεινές λύσεις για τα παιδιά. Αντί να του δίνετε, λοιπόν, ένα καλό χαρτζιλίκι κάθε πρωί για να αγοράσει μόνο του το κολατσιό του, καλύτερο θα ήταν να το εφοδιάσετε εσείς με ένα νόστιμο, υγιεινό σνακ για το σχολείο. Χρησιμοποιήστε την φαντασία σας για να ετοιμάσετε ένα σνακ που θα το δελεάσει τόσο γευστικά, όσο και οπτικά. Ας δούμε μερικές ιδέες που θα συναρπάσουν τα παιδιά και θα δουν το σπιτικό κολατσιό με άλλο μάτι:

Υγιεινή διατροφή για στενό πορτοφόλι

Η υγιεινή διατροφή είναι δικαίωμα όλων μας και δεν είναι απαραίτητο να ξοδεύουμε μία περιουσία για να το πετύχουμε. Ας δούμε μερικές συμβουλές που μπορούμε να ακολουθήσουμε για να βελτιώσουμε τη διατροφή μας, χωρίς να επιβαρύνουμε το πορτοφόλι μας.

Καθιερώστε τα όσπρια! Πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και πρωτεΐνη τα όσπρια αποτελούν ένα πλήρες γεύμα, με πολύ χαμηλό κόστος. Συνδυάστε τα με κάποιο δημητριακό, όπως ρύζι και θα έχετε ένα οικονομικό, ολοκληρωμένο γεύμα!