10 Υγιεινά σνακ για το σχολείο

Ανησυχείτε για τη διατροφή του παιδιού σας και φροντίζετε όσο είναι εντός σπιτιού να ακολουθεί μία ισορροπημένη διατροφή. Ωστόσο, είναι δύσκολο να ελέγξετε το τι καταναλώνει τις ώρες που λείπει από το σπίτι και ιδιαίτερα στο σχολείο. Είναι γεγονός, άλλωστε, ότι τα κυλικεία στα ελληνικά σχολεία δεν παρέχουν ιδιαίτερα υγιεινές λύσεις για τα παιδιά. Αντί να του δίνετε, λοιπόν, ένα καλό χαρτζιλίκι κάθε πρωί για να αγοράσει μόνο του το κολατσιό του, καλύτερο θα ήταν να το εφοδιάσετε εσείς με ένα νόστιμο, υγιεινό σνακ για το σχολείο. Χρησιμοποιήστε την φαντασία σας για να ετοιμάσετε ένα σνακ που θα το δελεάσει τόσο γευστικά, όσο και οπτικά. Ας δούμε μερικές ιδέες που θα συναρπάσουν τα παιδιά και θα δουν το σπιτικό κολατσιό με άλλο μάτι:

    1. Σακουλάκια με κυβάκια φρούτων σε διάφορα χρώματα. Χρησιμοποιήστε πολύχρωμες κορδέλες για περισσότερο ενδιαφέρον!

     2.  Ποικιλία από καναπεδάκια. Παρασκευάστε μια ποικιλία από καναπεδάκια χρησιμοποιώντας διαφορετικές βάσεις, όπως διαφορετικά είδη κράκερς ή ψωμί, και διάφορετικούς συνδυασμούς υλικών για να τα «στολίσετε». Δείτε στη συνέχεια μερικούς συνδυασμούς:
·         κατίκι, τοματίνια και βασιλικό
·         σολωμός και κρέμα τυριού
·         τονοσαλάτα με μαγιονέζα light
·         πάστα ελιάς και φέτα

3.       Σπιτικά ποπ κορν παρασκευασμένα με ελαιόλαδο ή τσιπς πατάτας στο φούρνο. Τα παιδιά λατρεύουν τέτοιου είδους σνακ και είναι μία πολύ δελεαστική επιλογή για τσιμπολόγημα στο σχολείο.

4.    Σπιτικές μπάρες δημητριακών. Προσθέστε τα υλικά που αρέσουν στο παιδί σας, όπως αποξηραμένα φρούτα, κομμάτια σοκολάτας και ξηρούς καρπούς και κόψτε τις στο μέγεθος και το σχήμα της επιλογής σας.

5.   Σουβλάκια με μοτσαρέλα, ντοματίνια και βασιλικό. Μπορείτε, επίσης, να προσθέσετε κυβάκια ψωμιού ή να πειραματιστείτε και με άλλα λαχανικά.

6.    Χειροποίητα κριτσίνια. Παρασκευάστε μόνοι σας, εύκολα κριτσίνια και προσθέστε υλικά της επιλογής σας, όπως σουσάμι, ρίγανη, βαιλικό, λιαστή ντομάτα, τυρί ή ηλιόσπορους. Συνοδεύστε τα κριτσίνια με ένα δροσιστικό ντιπ γιαουρτιού.

7.   Κρύα σαλάτα ζυμαρικών. Τα παιδιά αγαπάνε τα ζυμαρικά, οπότε ετοιμάστε τους ένα μικρό τάπερ μία σαλάτα ζυμαρικά, λαχανικά της επιλογής τους και μία σως με βάση το γιαούρτι.

8.    Πιτσάκια με πίτες. Είναι ένα γευστικό και εύκολο σνακ που σίγουρα τα παιδιά θα το λατρέψουν. Προσθέστε τυρί light, σπιτική σάλτσα ντομάτας και πολύχρωμα λαχανικά.

9.    Δροσερά smoothies. Ανακατέψτε 1-2 φρούτα που αρέσουν στο παιδί σας στο μπλέντερ μαζί με γάλα. Προσθέστε, προαιρετικά, τριμμένους ξηρούς καρπούς, μπισκότο ή δημητριακά, μερικά παγάκια και προσθέστε το σε δοχείο που θα το διατηρήσει δροσερό.

    10.  Φρούτα βουτηγμένα σε σοκολάτα. Επειδή σίγουρα τα παιδιά θα αναζητήσουν και μία γλυκιά επιλογή για σνακ, μία τέτοια λύση είναι πολύ καλή και εύκολη. Κόψτε φρούτα της επιλογής τους σε διάφορα σχήματα και βουτήξτε τα σε λιωμένη σοκολάτα. Αφήστε τα να κρυώσουν και έχετε ένα νόστιμο γλύκισμα.


Και μην μένετε μόνο σε αυτά. Δημιουργήστε πρωτότυπα και υγιεινά σνακ, που τα παιδιά σας σίγουρα θα θέλουν να δοκιμάσουν. Χρησιμοποιήστε παιχνιδιάρικες εμφανίσεις να τα εντυπωσιάσετε, όπως σάντουιτς σε σχήμα προσώπου ή ζώου, καθώς και όμορφα σκεύη. 

Πηγή: http://dim-eid-elepap.ait.sch.gr/archives/350