7 βήματα για σωστή διατροφή στην εγκυμοσύνη


Η εγκυμοσύνη είναι καθοριστική περίοδος για την ανάπτυξη του εμβρύου αλλά και για την μετέπειτα ζωή του νεογνού. Βάλτε στόχους για να έχετε μία πλήρη και ισορροπημένη διατροφή κατά τη διάρκεια της κύησης έτσι ώστε να αποφύγετε επιπλοκές και συμπτώματα, αλλά και να αναπτυχθεί ομαλά το μωρό σας.
  • Καταναλώστε ποικιλία τροφίμων! Καταναλώνετε καθημερινά τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά, ολικής άλεσης προϊόντα, άπαχη πρωτεΐνη και “καλά” λιπαρά, έτσι ώστε να λαμβάνετε όλα τα θρεπτικά που χρειάζεστε.

Λίγα λόγια για τον λιναρόσπορο...

Image result for flax seeds
Οι λιναρόσποροι προέρχονται από το λινάρι, ένα φυτό που καλλιεργούταν από την αρχαιότητα στην Αίγυπτο και την Κίνα. Τα τελευταία χρόνια η καλλιέργεια του συγκεκριμένου φυτού έχει αναπτυχθεί και ένα πλήθος προϊόντων που περιέχουν λιναρόσπορους έχει αρχίσει και κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά. Ο λόγος είναι για αυτό είναι η δημοσίευση όλο και περισσότερων μελετών για την ευεργετική δράση των σπόρων του λιναριού σε διάφορες πτυχές στην υγεία. Οι ωφέλιμες ιδιότητες του λιναρόσπορου οφείλεται σε 3 συστατικά του: τα ω-3 λιπαρά οξέα, τις διαλυτές και αδιάλυτες διαιτητικές ίνες και τις λιγνάνες (χημικές ενώσεις με ελαφρώς οιστρογονικές, αντι-οιστρογονικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες).